Retour- en Terugbetalingsbeleid

TERUGSTUURBELEID:


Bedankt om bij ons te winkelen. Wij waarderen uw tevredenheid en willen een soepel retourproces voor u garanderen. Lees ons retourbeleid aandachtig door, aangezien het belangrijke informatie bevat over retourzendingen en terugbetalingen.


We hebben een retourbeleid van 14 dagen, vanaf de datum waarop u uw artikel ontvangt. Om voor retournering in aanmerking te komen, moet het artikel zich in dezelfde staat bevinden als toen u het ontving. Het moet ongebruikt zijn, met alle labels eraan en in de originele verpakking. Bovendien moet u de kassabon of het aankoopbewijs overleggen.


Stuur een e-mail naar ons ondersteuningsteam om een ​​retourzending te starteninfo@sneakertotaal.nl


Stuur producten NIET terug zonder RMA of goedkeuring van ons ondersteuningsteam. Producten die zonder RMA of goedkeuring worden teruggestuurd, kunnen worden afgewezen en naar u teruggestuurd. Wij nemen geen verantwoordelijkheid voor dergelijke retourzendingen.

Voorwaarden voor retourneren


Om ervoor te zorgen dat de goederen in aanmerking komen voor retournering, moet u ervoor zorgen dat:

  • Ja, ik accepteer retourzendingen
  • Klanten retourneren producten per post
  • Klanten krijgen het retourlabel downloaden/printen
  • Uit spijt van de klant krijgen klanten het retourlabel downloaden/afdrukken
  • Productvoorwaarden moeten Nieuw zijn in de originele verpakking, niet gebruikt of beschadigd
  • Geen herbevoorradingskosten nodig
  • Geen verzendkosten voor retourzending nodig
  • Alle artikelen die u heeft geaccepteerd en vervolgens retourneert, vallen onder uw verantwoordelijkheid totdat ze ons magazijn bereiken. Verpak het product goed.

Wilt u uw product ruilen?
Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@sneakertotaal.nl. Bij het ruilen van een product draagt ​​u echter zelf de kosten voor het retourneren van het product.
Indien het product beschadigd is of de verpakking meer beschadigd is dan nodig is om het product te proberen, kunnen wij deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het goed verpakt is als je het retour stuurt.


Bij vragen of problemen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@sneakertotaal.nl.


Stapsgewijze instructies voor het verkrijgen van een terugbetaling:
Neem dan per e-mail ( info@sneakertotaal.nl ) contact met ons op en vermeld:
a) Uw bestelnummer.
b) De redenen waarom u een terugbetaling aanvraagt.
c) Als er schade is, voeg dan duidelijke foto's toe.

TERUGBETALINGEN


Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, stellen wij u hiervan op de hoogte en laten wij u weten of de terugbetaling is goedgekeurd. Indien goedgekeurd, ontvangt u automatisch een terugbetaling in de vorm van uw oorspronkelijke betaling. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt. Het kan 10 werkdagen duren voordat de terugbetaling volledig is verwerkt.
Als u vragen heeft over ons retour- en restitutiebeleid, neem dan contact op met onze klantenservice

Als u nog vragen heeft over ons verzendbeleid, kunt u contact opnemen met ons klantenserviceteam op

Mail: info@sneakertotaal.nl

Telefoon: +31 636596154

Address: Cruquiuszoom 51, 2142 EW Cruquius, Netherlands

Sneaker Totaal

Kamer van Koophandel: 85839213

VAT: NL004155367B23